Hoe ruil ik een product?

Hoe ruil ik een product?

Hoe ruil ik een product?

Als u het verkeerde product heeft ontvangen of een omruiling nodig heeft, neem dan contact op met onze klantenservice. Omruilingen worden meestal binnen 7–10 werkdagen afgehandeld.

Als u het verkeerde product heeft ontvangen of een omruiling nodig heeft, neem dan contact op met onze klantenservice. Omruilingen worden meestal binnen 7–10 werkdagen afgehandeld.

Zodra uw bestelling is geplaatst, is er een kort tijdvenster waarin annuleringen mogelijk zijn. Als uw bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kunt u een annulering aanvragen door zo snel mogelijk contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. We zullen ons best doen om de bestelling te onderscheppen en een volledige terugbetaling te verstrekken.

Als uw bestelling echter al is verwerkt of verzonden, kunnen we deze niet annuleren. In dat geval bent u nog steeds van harte welkom om het product terug te sturen zodra het arriveert, zolang het voldoet aan onze retourvoorwaarden. Raadpleeg onze pagina Retouren & Terugbetalingen voor meer details.

Voor de snelste reactie raden we aan om ons een e-mail te sturen op support@[yourdomain].com met uw bestelnummer en “Annuleringsverzoek” in de onderwerpregel. Ons team zal snel reageren om de status van uw annulering te bevestigen.

Veelgestelde vragen