Wat is uw retourbeleid?

Wat is uw retourbeleid?

Wat is uw retourbeleid?

Wij accepteren retouren binnen 30 dagen na aankoop voor ongebruikte en ongeopende producten. Om een retour te starten, neem contact op met ons klantenserviceteam met uw ordergegevens. Terugbetalingen worden verwerkt zodra we de geretourneerde items ontvangen.

Wij accepteren retouren binnen 30 dagen na aankoop voor ongebruikte en ongeopende producten. Om een retour te starten, neem contact op met ons klantenserviceteam met uw ordergegevens. Terugbetalingen worden verwerkt zodra we de geretourneerde items ontvangen.

Zodra uw bestelling is geplaatst, is er een kort tijdvenster waarin annuleringen mogelijk zijn. Als uw bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kunt u een annulering aanvragen door zo snel mogelijk contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. We zullen ons best doen om de bestelling te onderscheppen en een volledige terugbetaling te verstrekken.

Als uw bestelling echter al is verwerkt of verzonden, kunnen we deze niet annuleren. In dat geval bent u nog steeds van harte welkom om het product terug te sturen zodra het arriveert, zolang het voldoet aan onze retourvoorwaarden. Raadpleeg onze pagina Retouren & Terugbetalingen voor meer details.

Voor de snelste reactie raden we aan om ons een e-mail te sturen op support@[yourdomain].com met uw bestelnummer en “Annuleringsverzoek” in de onderwerpregel. Ons team zal snel reageren om de status van uw annulering te bevestigen.

Veelgestelde vragen