Wat moet ik doen als mijn product beschadigd aankomt?

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd aankomt?

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd aankomt?

Onze excuses voor het ongemak! Neem contact op met ons ondersteuningsteam met foto's van het beschadigde artikel en uw ordernummer, en we zullen zo snel mogelijk een vervanging sturen.

Onze excuses voor het ongemak! Neem contact op met ons ondersteuningsteam met foto's van het beschadigde artikel en uw ordernummer, en we zullen zo snel mogelijk een vervanging sturen.

Zodra uw bestelling is geplaatst, is er een kort tijdvenster waarin annuleringen mogelijk zijn. Als uw bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kunt u een annulering aanvragen door zo snel mogelijk contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. We zullen ons best doen om de bestelling te onderscheppen en een volledige terugbetaling te verstrekken.

Als uw bestelling echter al is verwerkt of verzonden, kunnen we deze niet annuleren. In dat geval bent u nog steeds van harte welkom om het product terug te sturen zodra het arriveert, zolang het voldoet aan onze retourvoorwaarden. Raadpleeg onze pagina Retouren & Terugbetalingen voor meer details.

Voor de snelste reactie raden we aan om ons een e-mail te sturen op support@[yourdomain].com met uw bestelnummer en “Annuleringsverzoek” in de onderwerpregel. Ons team zal snel reageren om de status van uw annulering te bevestigen.

Veelgestelde vragen